فروش دستگاه التراسونیک کلینر برای آزمایشگاه

 قرار دادن یک برد مدار چاپی (PCB) در یک پاک کننده دستگاه اولتراسونیک به اتصالات لحیم آسیب می رساند - نادرست است. بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که پاک کننده های دستگاه اولتراسونیک با تکان دادن کثیفی قطعات کار می کنند. بدیهی است که آنها اصلاً اینگونه کار نمی کنند. سیستم‌های تمیزکننده اولتراسونیک با ایجاد حباب‌های حفره‌ای میکروسکوپی که آلاینده‌ها را از سطح قطعات جدا می‌کنند، کار می‌کنند. تمیز کردن اولتراسونیک در واقع یک روش بسیار موثر برای تمیز کردن PCB ها است. اسطوره از بین رفت

تمیز کردن دستگاه اولتراسونیک کار نمی کند باز هم، این اشتباه است. تمیز کردن اولتراسونیک در از بین بردن آلاینده‌ها با استفاده از شیمی بهینه، زمان چرخه تمیز کردن و دما بسیار کارآمد است. این افسانه احتمالاً توسط مصرف‌کننده‌ای شروع شده است که سعی می‌کرد قسمت نامناسبی را با شیمی اشتباه تمیز کند، یا با واحدی که برای مقاله در حال تمیز کردن بسیار کوچک بود. در هر صورت، این گفته درست نیست و صدها تجارت و صنعت مختلف روزانه حرف من را ثابت می کنند.

هر چه پاک کننده دستگاه اولتراسونیک بیشتر کار کند، قطعات تمیزتر می شوند این در واقع درست است، اما فقط تا حدی مشخص. اگر کارکردن تمیزکننده به مدت 3 دقیقه باعث تمیز شدن قطعه می شود، اگر آن را به مدت 5 دقیقه اجرا کنید ممکن است تمیزتر شود. التراسونیک کلینر این به کاربر بستگی دارد که مشخص کند یک قطعه چقدر باید تمیز باشد. ممکن است تنها پس از 3 دقیقه "به اندازه کافی تمیز" شود، یا ممکن است 5 دقیقه کامل طول بکشد تا زمانی که قابل قبول تلقی شود. با این حال، تنها مقدار محدودی آلودگی در هر قسمت وجود دارد، و هنگامی که از بین رفت، از بین می رود. در این صورت، اگر 100 درصد آلاینده‌ها و زباله‌ها پس از 15 دقیقه تمیز کردن دستگاه اولتراسونیک از بین بروند، 5 دقیقه دیگر با استفاده از تمیزکننده، دیگر زباله‌ها پاک نمی‌شوند.



Comments