دستگاه التراسونیک با کیفیت از کجا بخرم؟

 پاک کننده های دستگاه التراسونیک کمی شبیه سرخ کن های کانتر به نظر می رسند. بیشتر آنها جعبه های نقره ای کوچکی هستند که یک مخزن کوچک و یک سبدی برای نگه داشتن هر چیزی که تمیز می کنید وجود دارد.

وقتی یک پاک کننده دستگاه التراسونیک را روی آن می‌چرخانید، صدای وحشتناکی ایجاد می‌کند، اما این ارتعاش آزاردهنده با صدای بلند است که بار سنگین را انجام می‌دهد. پاک کننده های دستگاه التراسونیک با استفاده از کاویتاسیون کار می کنند، پدیده ای که در آن تغییرات سریع فشار باعث ایجاد فضای خالی در مایعی می شود که به عنوان حباب به دام افتاده است. این حباب های کوچک به جای شناور شدن روی سطح، با نیروی کافی منفجر می شوند تا آلودگی هایی مانند گرد و غبار، خاک و روغن چسبیده به سطوح سخت را از بین ببرند. از آنجایی که زنجیر یا کاست شما در محلولی که در حال هم زدن است غوطه ور است، این حباب ها می توانند نفوذ کرده و به سختی به مکان هایی روی زنجیر و کاست شما برسند.

با یک گشت و گذار سریع در اطراف ، انواع ویدیوهایی را خواهید دید که نشان می دهد مردم زنجیرهای سیاه رنگی را که در خاک ریخته شده در پاک کننده های دستگاه التراسونیک می ریزند. پس از پاک کردن چند ستاره برای نشان دادن گذر زمان، قطعات تمیز و تمیزی از حمام بیرون می‌آیند.

راه حل نهایی برای تمیز نگه داشتن پیشرانه شما؟

همیشه وقتی دوچرخه‌ای را تمیز می‌کنم، کاست را برمی‌دارم. قبل از این، من فقط از یک سطل و چربی‌گیر استفاده می‌کردم و این کار را با دست انجام می‌دادم، و برای من، پاک‌ کننده دستگاه التراسونیک کمی در زمان صرفه‌جویی می‌کند. مک کیلوپ می‌گوید به‌جای تمیز کردن کاست با دست، آن را برای چند دور در آنجا می‌کوبم و شما می‌روید.

همچنین می‌توانم بگویم که تمیز کردن یک زنجیر در یک پاک‌ کننده دستگاه التراسونیک قطعاً بسیار برتر از چیزی مانند اسکرابر زنجیره‌ای است. شما می توانید یک زنجیر را از طریق یک اسکرابر بگذرانید، و وقتی آن را در یک ماشین لباسشویی بنشینید، همچنان انبوه تفاله از آن خارج می شود.



Comments