شستشو با دستگاه التراسونیک چگونه صورت میگیرد؟

 وین طب یک تامین کننده تجهیزات علمی سفارشی در کمبریج برای مشاغل و سازمان های مختلف در سراسر بریتانیا است. شرکت ما با ارائه طیف کاملی از مواد مصرفی آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی، ظروف آزمایشگاهی، مواد شیمیایی و مبلمان، شهرت برجسته ای را برای ارائه خدمات با کیفیت بالا از ابتدا تا انتها به دست آورده است و تضمین می کند که هر مشتری راه حل مناسبی را برای آزمایشگاه خود دریافت می کند. ما در درجه اول در تست آب و تجهیزات آزمایشگاهی تخصص داریم که می توانند در طیف گسترده ای از برنامه ها مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه تمیز کننده اولتراسونیک برای تمیز کردن اقلام کوچک در طیف وسیعی از کاربردها مانند پزشکی پا، تحقیقات علمی، کاربردهای آزمایشگاهی، دامپزشکی و موارد دیگر ایده آل است.

یک دستگاه اولتراسونیک گرم با تایمر آنالوگ و کنترل دما، دارای مخزن 4.5 ظرفیتی است. نسخه گرم شده فرآیند تمیز کردن اولتراسونیک را سرعت می بخشد. به سادگی مخزن را با آب پر کنید، صفحه را روی دقیقه، دمای مورد نیاز بچرخانید و دکمه Sonics را فشار دهید.

دستگاه اولتراسونیک به طور کامل با یک سبد فولادی ضد زنگ و یک درب پلاستیکی ABS عرضه می شود. درب به گونه ای طراحی شده است که به عنوان سینی چکه انداز برای جمع آوری آب اضافی هنگام برداشتن سبد استفاده شود.

برای بهترین نتیجه، از مواد شوینده دستگاه اولتراسونیک که مخصوص تمیز کردن اولتراسونیک فرموله شده است، استفاده کنید.



Comments