قیمت انواع دستگاه های التراسونیک

 به وب سایت رسمی فیدارنیک خوش آمدید، شرکت پیشرو در سراسر جهان متخصص در طراحی و توزیع تجهیزات تمیز کننده التراسونیک. فیدارنیک با بیش از 45 سال تجربه در این زمینه، همواره بر آن بوده است که همواره تعهدات کیفیت را با مشتریان خود برآورده کند و بهترین نتایج را به آنها ارائه دهد.

از زمانی که درهای خود را در سال 1964 باز کردیم، در خط مقدم استفاده از فناوری های جدید در سراسر جهان هستیم و بهترین نتایج را با تجهیزات دستگاه التراسونیک خود ارائه می دهیم. این هدف ما را بر آن داشت تا مسیر مشترکی را با یک شرکت معتبر استرالیایی آغاز کنیم که کارش، مانند ما، در سراسر جهان با گواهینامه های کیفیت بسیار درخواستی شناخته شده است. 

ما در حال حاضر به تعداد زیادی از بخش های صنعت خدمات ارائه می دهیم.

سیستم‌های تمیزکننده دستگاه التراسونیک ما که در والنسیا توسعه یافته‌اند، برخلاف سایر روش‌های سنتی که امروزه هنوز استفاده می‌شود، به دلیل مزایای زیادی که ارائه می‌کنند در سراسر جهان شناخته شده است. پاک کننده مافوق صوت یا مافوق صوت ما با صرفه جویی در هزینه های مصرف و نیروی کار و اجتناب از استفاده از حلال ها، نتایج تمیزکاری بسیار عالی را ارائه می دهد.

سیستم های تمیز کننده ما گزینه مناسبی برای طیف وسیعی از قطعات صنعتی بدون آسیب رساندن به آنها هستند. ژنراتورهای التراسونیک ما طیف گسترده ای از ویژگی ها را نیز ارائه می دهند. با مراجعه به وب سایت ما، پاک کننده مافوق صوت و ژنراتور پاک کننده دستگاه التراسونیک حرفه ای ما را خریداری کنید.

تعهد کیفیت شرکت ما تا زمانی که مشتری شما بخواهد ادامه خواهد داشت. هنگامی که تجهیزات تمیزکننده دستگاه التراسونیک را از کاتالوگ های ما تهیه می کنید، خدمات تعمیر و نگهداری عالی را به شما ارائه می دهیم که تنظیم و نگهداری تجهیزات را به طور منظم تضمین می کند، و در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل اختلالات، به هر گونه اتفاقی رسیدگی می کند.




Comments