دستگاه التراسونیک فیدارنیک چگونه کار میکند؟

 این دستگاه التراسونیک با مقاومت صنعتی برای کاربردهای سخت طراحی شده است و برای کار مداوم مناسب است. دارای کنترل‌های بخاری و تایمر با عملکردهای تقویت التراسونیک، گاززدایی و جارو کردن. مخزن و محفظه فولادی ضد زنگ برای دوام.

دستگاه التراسونیک با قدرت صنعتی با عملکرد بالا با عملکرد جارو برای توزیع کامل و یکنواخت فعالیت التراسونیک. دارای عملکرد تقویت اولتراسونیک برای 25٪ قدرت بیشتر. عملکرد گاززدایی خودکار برای تغییرات مایع در مخزن، کربن زدایی و گاز زدایی محلول های HPLC مفید است.

یک نوار چکه در بالای کنترل‌های ضد پاشش قرار داده شده است تا هرگونه ریزش و چکه را از صفحه‌کلیدهای لمسی برای تقویت، جارو کردن، گاز زدایی، شروع/توقف و روشن/خاموش دور کند.

می توان با یا بدون کنترل دمای مخزن کار کرد.

دارای دسته های بلند کننده

لطفا توجه داشته باشید این واحد تمیز کننده التراسونیک فقط برای درمان التراسونیک اقلام و مایعات طراحی شده است. هیچ الکل یا وسایل قابل اشتعال مرتبط را نمی توان استفاده کرد زیرا بسیار خطرناک است.

عناصر گرمایشی به صورت الکترونیکی کنترل می شوند تا تقاضای انرژی کاهش یابد و در صورت خشک شدن از گرمای بیش از حد جلوگیری شود. دستگاه التراسونیک دارای پایه های ضد لغزش است.

این محدوده برای استفاده متناوب و "دائمی در" طراحی شده است. اجازه ندهید وسایل به پایه مخزن برخورد کنند، بنابراین سبد لوازم جانبی توصیه می شود. برای دستیابی به گرمایش مداوم، به حداقل رساندن تبخیر و عمل به عنوان پوشش گرد و غبار، جلوگیری از آلودگی حمام باید با یک درپوش پوشانده شود.



Comments